De digitale handtekening
Vrijwel alle bedrijven en organisaties in Nederland maken gebruik van software en digitale systemen om hun bedrijfsvoering vorm te geven. Daarom neemt noodzaak om met digitale handtekeningen te werken in een rap tempo toe. Van het verbeteren van uw klantervaring tot aan het aannemen van nieuw personeel: de digitale handtekening is een belangrijke schakel om alles in uw digitale workflow verder te stroomlijnen. AbSign is momenteel de meest geschikte aanbieder van digitale handtekeningen in Nederland, aangezien wij kosteloos met uw huidige digitale workflow integreren en tot op het hoogste niveau gecertificeerd zijn volgens de wet- en regelgeving van de EU. Bent u klaar voor de toekomst door geheel zorgeloos en rechtsgeldig (zakelijke) transacties uit te kunnen voeren in Nederland en binnen de EU? Neem dan meteen contact op.


Welke soorten handtekeningen biedt AbSign aan?
Digitale handtekeningen garanderen dat een persoon of organisatie instemt met de inhoud van een bericht, document of transactie. Volgens de strikte wet- en regelgeving van de EU kan dit op drie verschillende niveaus, waarbij alleen de gekwalificeerde digitale handtekening hetzelfde juridische effect heeft als een traditionele ‘natte’ handtekening.
Geavanceerde digitale handtekening
De geavanceerde digitale handtekening is onze meest populaire oplossing. Het garandeert niet alleen een hoge mate van veiligheid en betrouwbaarheid, maar is tevens zeer gebruiksvriendelijk:
Gekwalificeerde digitale handtekening
De gekwalificeerde digitale handtekening is onze meest veilige oplossing. Het garandeert dezelfde rechtsgeldigheid als een traditionele ‘natte’ handtekening:
Simpele digitale handtekening
De simpele digitale handtekening is onze standaard oplossing. Het grote verschil t.o.v. een geavanceerde handtekening is dat je slechts één certificaat genereert voor het hele ondertekenenproces:
Let op: de markt van digitale handtekeningen en overige vertrouwensdiensten is onderhevig aan strikte wet- en regelgeving vanuit de EU. Zoek daarom altijd naar een aanbieder die volledig gecertificeerd is en ruime ervaring heeft met het integreren van hun diensten in uw huidige digitale workflow. AbSign garandeert digitale handtekeningen van het hoogste niveau: wij onderhouden uw certificaten zolang als dat u klant bij ons bent, voeren updates automatisch door wanneer u wijzigingen aanbrengt in uw contracten en overige documenten én hanteren geen verborgen kosten, nooit!
Overweegt u AbSign als uw partner voor digitale handtekeningen & online identiteitsverificatie?
Hoe werken de digitale handtekeningen van AbSign?
Onze digitale handtekeningen zijn een aanwinst voor uw bedrijf of organisatie. U versnelt niet alleen processen in uw huidige workflow, maar bent ook klaar voor de digitale wet- en regelgeving van de EU. Wij leggen u graag uit hoe onze digitale handtekeningen werken, zodat u zorgeloos en rechtsgeldig zakelijke transacties uit kunt voeren, zowel binnen als buiten Europa.
1. Versturen
2. Monitoren
3. Certificeren
Bent u overtuigd van onze totaaloplossing voor digitale handtekeningen?
Waar kunt u de digitale handtekeningen voor gebruiken?
Van offertes tot aan contracten en van orders tot aan transacties en/of betaalverzoeken: u kunt onze digitale handtekeningen voor praktisch elke denkbare toepassing inzetten. Met onze digitale handtekeningen bespaart u kostbare tijd in uw workflow. Daarnaast bent u verzekerd van een betrouwbare en rechtsgeldige oplossing binnen de strikte wet- en regelgeving van de Europese Unie. Zie hieronder enkele voorbeelden van toepassingen:
Klantzijde
Bedrijf- en ketenzijde
Financieel & Juridisch
Contact
Wilt u aan de slag met digitale handtekeningen? Bent u overtuigd van onze oplossingen en de wijze waarop ze uw workflow kunnen verbeteren? Neem dan meteen contact op.
AbSign is dé totaaloplossing voor digitale handtekeningen, online identificatie (KYC) en overige vertrouwensdiensten. Wij hebben ruim 10 jaar ervaringen met klanten over de hele wereld en zijn volledig rechtsgeldig binnen en buiten de EU.